liinnneaa

Alla inlägg under april 2014

Av Linnea - 20 april 2014 21:08

     

Av Linnea - 20 april 2014 18:35

Idag har jag suttit ute i solen i bikini och solat hela eftermiddagen. Hur skönt som helst. Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Det blir grillat! Kramen!  

Av Linnea - 20 april 2014 18:02

Hej. I fredags efter lunch åkte jag,familjen och anna till Stockholm. Vi klev på Birka vid 5 och vid 6 åkte vi mot Åland. På kvällen åt vi påskmiddag och kollade på uppträdande. På lördagen åt vi frukostbuffe, badade, bastade, åt lunchbuffe och kollade runt i shoppen. Det var soligt och jättefint att åka igenom skärgården. Resan var superrolig och jag skulle lätt kunna tänka mig att åka med Birka fler gånger. Kramen!                               

Av Linnea - 18 april 2014 12:43

Hej. I onsdags köpte jag denna systemkameran från canon. Jag är verkligen supernöjd och spänd på att använda den. Jag ska snart åka till Stockholm för att åka med Birka Cruises på en 22timmars-kryssning. Blir nog en hel del bilder tagna då. Kramen!  

Av Linnea - 17 april 2014 22:09

Hej. Idag blev jag bjuden på middag hos Anna. Det var soppa,fylld tunnbröd och en massa smått och gott. Till efterrätt skärde vi upp en massa frukt och till det choklad, muuummms.
Tack Anna&Ingbritt för en supertrevlig kväll.
Kramen!

Av Linnea - 13 april 2014 18:11

Hej. Loka har ju kommit ut med nya smaker med fruktkött i. Jag har smakat hallon och päron och dom var verkligen supergoda. Ska ta å smaka den med citron i oxå. Jag har dom som ett lite nyttigare alternativ istället för läsk. 

   Har ni smakat dom?  

Av Linnea - 12 april 2014 18:34

Hej. Idag har jag bakat kladdkaka.

Börja med att sätta på ugnen på 150grader. Det du behöver är

2ägg

3dl socker

1.5dl mjöl

1.5tsk vaniljsocker

1/2tsk salt

1dl smält smör

4msk kakao

Det är bara att blanda ihop allt till en jämt smet. Ta en form

 med bakplåtspapper i och häll i smeten. Sätt in formen i ca30min sen är det klart!  Den vart verkligen supergod. Kramen!             

Av Linnea - 12 april 2014 13:44

Hej. Funderar på att köpa denna superfina bronzer/blush. Den är i färgen Marbella. Har hört mycket bra om den och att den ska vara pigmenterad. Den finns att köpa på www.nordicfeel.se för 129.- vilket är ett superbra pris för en sån fin palett. Kramen!

     

Presentation

Hej. Jag är en tjej på 13 år som bor norr om Stockholm. Här tänkte jag blogga om min vardag,smink och allt från himmel till jord.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards