liinnneaa

Alla inlägg under oktober 2013

Av Linnea - 30 oktober 2013 20:40

Hej. Idag var jag, Micha och Julia i Täby Galleria. Vi kikade runt där hela dagen. Det var verkligen superstort och de hade många affärer. Så jag rekomenderar täby till dig som gillar att shoppa loss bland många kända affärer och även vanliga affärer som finns överallt. Själv handlade jag på Hollister, BikBok, Gina Tricot, Lush och H&M. Vi va inne på sephora, gant, odd molly och massa annat oxå men det var lite dyrt där och jag hittade inget så.. Till lunch åt vi på en tacobar. Det var supergott men lite starkt hahah. Vi tog även en fika på frozen yoghurt factory, mums. Inne på hollister träffade vi på Linn Ahlborg så det var häftigt!

(HÄR KOMMER LITE BILDER FRÅN DAGEN)          

                   

Mys

Av Linnea - 29 oktober 2013 21:05

Hej. Jag å Julia sitter framför TV:n och myser lite med nutella&bär. Det är verkligen supergott. Imon ska vi till Täby Galleria så det kommer att bli superkul:) Är jättetaggad. Vi får se om det kommer upp en follow me around video eller några bilder under dagen så håll utkik:) Kraam.

Av Linnea - 28 oktober 2013 16:24

 

Av Linnea - 27 oktober 2013 13:08

Lite lyxlunch nu sen bär det av mot hockeyn. Ikväll ska jag och Sandra sova över hos mormor , det kommer att bli supermysigt. Skönt att slippa söndagsångest till att åka till skolan nu när man har lov. Det är även solsidan på söndagskvällarna som är ett extra plus:)
KRAAM

Av Linnea - 27 oktober 2013 10:41

Hej. Vaknade ganska tidigt idag. Blev lite konstigt eftersom man lära ställa om klockan till vintertid..
Men igår så fick jag å några kompisar spela med damerna i innebandy. Dom spelar ganska hårt och snabbt men man hann med ganska bra ändå. Dock förlust med 6-9 men det va superkul att få spela med dom. På kvällen så var jag på halloweenfest och där bjöd dom på denna coola tårta.
Puss hej!

Av Linnea - 25 oktober 2013 14:24

Äntligen är det höstlov. Guud vad skönt!:) Ikväll ska jag på fotbollsavslutning på badhuset och sedan ska vi käka på resturang. Kommer att bli supermysigt:) Igår vart jag verkligen superglad då jag fick höra att jag kanske ska åka till täby galleria på lovet. Är jättetaggad på att åka dit för jag har aldrig varit där så det ska bli superkul:) Hoppas ni oxå kommer att ha/haft ett superhärligt lov. KRAAM:)

Av Linnea - 22 oktober 2013 20:32

Av Linnea - 20 oktober 2013 17:42

Här kommer lite mobilbilder från konfirmationslägret jag har varit på den här helgen. Det var verkligen superkul och de hade jättegod mat. Vi körde femkamp på lördagen. Det gick inte så superbra för mitt lag men men.. det var ialf grymt roligt. På kvällen kikade vi film och åt godis :)

Presentation

Hej. Jag är en tjej på 13 år som bor norr om Stockholm. Här tänkte jag blogga om min vardag,smink och allt från himmel till jord.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards