liinnneaa

Alla inlägg under oktober 2013

Av Linnea - 17 oktober 2013 20:41

Skulle inte tacka nej till en repris på sommaren 2013. Den var seriöst superrolig. Har dock inte så många foton för jag är inte så duktig på att foto hahha men ialf :) Hoppas ni oxå hade en skön sommar. Nu är det ju höst och det har varit det ett tag så då kommer den roliga vintern snart hehhe..
Puss hej.

+/-

Av Linnea - 15 oktober 2013 20:08

+ höstmodet
- det är kallt ute
+ mysigt med tända ljus,filtar,dricka varma drycker, fina färger och tjocka tröjor
- mina händer är redan torra
+ innebandyn har börjat
- fotbollen har slutat
+ snart är det lov

Av Linnea - 14 oktober 2013 19:17

Denna mascara är verkligen superbra. Den är vattenfast och ger volym och längd. Den sitter bra på fransarna och man kan till och med bada eller duscha med den och den sitter nästan lika bra som den gjorde innan. Den är dock lite krånglig att ta bort om man inte har oljebaserad borttagning för mig ialf. Jag använder mig av niveas borttagning på bilden här nedan. Jag tar bara lite borttagning på en bomullspad och håller på ögat i tio sekunder sen sveper jag paden fram och tillbaka över ögat. Superenkelt.     

Av Linnea - 12 oktober 2013 22:36

Hej. Idag tog jag sovmorgon till typ elva. Superskönt! På eftermiddagen spelade vi innebandy. Dock förlorade vi.. men jag gjorde mitt första mål som forward ialf. Har börjat spelat forward nu istället för back:) På kvällen åkte vi till hockeyn å åt tacobuffe och hade det mysigt. Det va som en mexikansk trubbadur där som gick runt å sjöng vi bordet så det kändes som att man va i mexico hahahxD Dock förlorade dom oxå men men. Har ialf haft en toppendag med bästa som jag även ska sova hos nu. Gonatt:)

Av Linnea - 11 oktober 2013 14:59

Å gud vad skönt att det änligen är helg. Har klarat av alla veckans prov och läxförhör nu så det är bara nått prov kvar innan det är höstlov om två veckor. Tiden går så himla snabbt!

Imon ska jag spela träningsmatch med innebandyn. Ska verkligen bli superkul:)

Ha en trevlig helg, puss hej!   

Av Linnea - 9 oktober 2013 16:15



   

Av Linnea - 8 oktober 2013 17:18

Hej. Förlåt för att jag uppdaterar dåligt men det är för att vi har mycket prov och sånt i skolan just nu+ att jag har träningar. Hoppas ni förstår. Kraam:)

Presentation

Hej. Jag är en tjej på 13 år som bor norr om Stockholm. Här tänkte jag blogga om min vardag,smink och allt från himmel till jord.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards