liinnneaa

Alla inlägg under december 2013

Av Linnea - 23 december 2013 13:58

Köpte dessa två läppstift från nordic cap idag. Den mörkröda tänkte jag ha på julafton och den bruna tänkte jag ha på nyårsafton. Det är verkligen två superfina färger och de är krämiga och mjuka att ha på läpparna vilket jag gillar. 

Jag köpte mina på Ica för endast 10kr men de finns säkert på fler ställen.   




Av Linnea - 22 december 2013 19:23

Det du behöver är:

200g kokosfett

400g choklad

ca 80st formar

Du kan ju göra en mindre sats med smet om du vill men jag valde att köra så här eftersom att jag och en kompis delade upp chokladen så att vi fick ca 40st var.


1. Börja att smälta kokosfettet så att det ser ut som typ vatten.

2. Blanda i chokladen i kokosfettet.

3. Häll i smeten i formarna

4. Ställ in formarna i kylskåpet ca 30min så att de stelnar.

5. Nu är de klara att smaska på.


Jag tänker bjuda på dem tillsammans med glöggen på julafton.  

               

Av Linnea - 22 december 2013 10:32

Hej å gomorron. Kokade lite varm oboy till frukost. Mums.
Om ett tag så kommer min kompis och vi ska byta julklappar å julbaka. Det kommer nog ut bilder och recept på bloggen, så håll utkik!

Av Linnea - 21 december 2013 18:52

Hej. Igår kväll fick jag en förfrågan om jag ville va med å spela match med A-laget i innebandy. Å det tackade jag ju självklart ja till. Matchen va i förmiddags å vi vann med 2-4. Jag gjorde två av målen och min kompis ett av dom. Efter matchen så käkade vi på donken och shoppade julklappar på kupolen. Denna dag har verkligen varit superrolig men det tar på krafterna så ikväll blir det bara en myskväll med lite gott att äta.
KRAM:)

Av Linnea - 20 december 2013 12:44

             

Av Linnea - 19 december 2013 13:04

Hej. Idag så lekte vi bara i skolan. Vi slutade även kl 11.30 Superskönt! Jag har precis kollat på ett avsnitt av julkalendern. Det blir bara en lugn eftermiddag för mig med lite film och sånt. Ikväll är det träning och jag å sofie ska även byta julklappar vilket blir spännande. Imon får vi jullov oxå vilket är nice.

Kram:)

 

Av Linnea - 16 december 2013 17:52

Hej. Är väldigt glad just nu. Vi slutar tidigare varje dag denna vecka och jag har bara en sak kvar att göra i skolan och det är att spela in en video på engelska om australien. På fredag så får jag JULLOV! Vilket jag tror att dom flesta får. 

Hoppas att detta lov blir kul!              

Av Linnea - 15 december 2013 17:24

Hej. I fredags så spelade jag innebandy. Det va typ som en tunering. Man lära ha 2 killar/tjejer + målvakt inne hela tiden. Det va superkul å vi kom fyra tror jag.
Igår så åkte jag till farmor å vi gick ner på stan å käkade lunch. Jag sov även där.
Idag så va vi på en julmarknad vilket inte va så kul eftersom det är värsta regnvädret där jag bor. Hoppas att det blir snö till Julafton ialf.
Kram

Presentation

Hej. Jag är en tjej på 13 år som bor norr om Stockholm. Här tänkte jag blogga om min vardag,smink och allt från himmel till jord.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards